Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Rozumím
hledat účet košík

Reklamace

Vážený zákazníku,

děkujeme za Vaši důvěru a zakoupení námi nabízeného zboží. Naším stálým cílem je plná spokojenost našich zákazníků. Proto jsme připraveni Vám pomoci i v případech, kdy zjistíte na zakoupeném zboží vadu. Postup reklamací stanoví provozní řád našeho obchodu – viz. příslušná rubrika na stránkách vlevo. Stane-li se Vám, že Vám hodinky zastaví v průběhu doby, po kterou můžete uplatňovat odpovědnost ze zákona či dle poskytnuté záruky – běžně 2 roky, u některých značek hodinek v záruční lhůtě dle záručního listu, neváhejte se na nás obrátit a Vaše potíže nám sdělit.

Leckdy se jedná o "závady", které souvisí s obsluhou hodinek a vyřeší se snadno a ihned, mnohdy i radou či doporučením po telefonu; zajistíme i konzultaci s autorizovaným servisem či distribuční firmou.

U quartzových hodinek se jedná v převážné většině o vybitou baterii. Na baterii, která byla v hodinkách v době prodeje se záruka nevztahuje, avšak v tomto případě naše firma mění první baterii, která se ve Vašich hodinkách vybije v záruční době, zdarma. Vy v takovém případě uhradíte pouze poštovné za zaslání hodinek k výměně baterie a zpět Vám hodinky novou baterií zašleme na naše náklady. Výměna baterie v tomto případě není opravou ve smyslu odstranění vad zakoupeného zboží v zákonné či záruční lhůtě. U luxusních nebo dražších hodinek provádíme výměnu baterie po konzultaci s výrobcem nebo značkovým servisem či autorizovaným distributorem značky, případě ji zajistíme prostřednictvím autorizovaného servisu značky U mechanických či automatických hodinek se ve většině případů jedná o nedostatečný nátah hodinek.Doporučujeme přesvědčit se, v souladu s návodem a doporučeními výrobce dané značky, zda jsou hodinky správně nataženy. V případě, že se hodinky zastaví z jiných příčin, bez zbytečného odkladu, nejlépe ihned, nás kontaktujte – postup naleznete v provozním řádu našeho obchodu.

Rozbité sklo, ulomené části pouzdra či jiné zjevné vady hodinek a dalšího zboží, ve většině případů jako reklamaci uznat nelze. Sklo ani pouzdro či jiné pevné části hodinek a jiného zboží se totiž samy od sebe nedeformují a nepraskají. U kožených i jiných řemínků je hlavním vlivem defektů intenzita a podmínky nošení, zejména povětrnostní vlivy, podnebí, osobní aktivity (sporty, fyzická práce apod.) i individuální vlastnosti pokožky – zejména rozdílná intenzita produkce potu - které přímo ovlivňují životnost zejména koženého řemínku. V převážné většině případů se na již nošený, zejména kožený řemínek záruka nevztahuje. V ne zcela jednoznačných případech předkládáme reklamaci k posouzení autorizovaném servisu dané značky.

V případě důvodné a oprávněné reklamace zákazník dostává v souladu s provozním řádem obchodu proplacené poštovné za zaslání zboží k reklamaci a poštovné a balné za zaslání po opravě jde na náš účet.

I v případě, že Vámi uplatněnou reklamaci nebudeme moci uznat, či v rámci pozáručního servisu, jsme připraveni Vám za příznivou cenu opravit či opravu zajistit v autorizovaném servisu příslušné značky.

Formulář pro odstoupení od smlouvy je ke stažení ZDE.

ČLÁNKY

provozovna

PROVOZOVNA