hledat účet košík

Luxusní značky

Tak, jako v každém odvětví i v hodinářském průmyslu se dělí značky dle úrovně (tyto úrovně a žebříček úrovní značek najdete hned vedle ikonky Luxusní hodinky pod názvem Úrovně značek). A to poměrně rozmanitě. Všeobecně jsou známy veřejnosti značky Casio, Timex - tyto značky však patří mezi opravdu "spotřební" záležitosti až krátkodobého užívání většinou do 10 let. Tomu odpovídají i dostupné cenové relace. Podíváme-li se výše, vidíme hodinky Tissot či hodinky Certina a jim podobné úrovně. Též známé značky, ale zde jsme na střední světové úrovni hodinářských světových značek. Poměrně vysoká úroveň jsou asi značky mezi veřejností nejznámější a to hodinky TAG Heuer nebo Baume & Mercier, Omega, Rolex a Breitling. Avšak nejvyšší úroveň značek jsou značky ne příliž známé, jako např. Breguet, Vacheron Constantin či Patek Philippe.

Podíváme-li se do levého menu nyní rozkliklých Luxusních značek, najdeme zde přibližně seřazené značky dle úrovně. Hodinky začínají od značek již středních tříd, kde se průměrná cena pohybuje kolem 25.000,- kč a výše. Hodinářské značky nacházející se na špici tohoto pořadí mají ceny mnohonásobně vyšší. Tyto hodinky jsou potom kvalitní investicí, která má stále vysokou cenu. Většinou se jedná o hodinky s vlastními In House strojky, zlatá či platinová pouzdra a modely v limitovaných edicích.

Tag Heuer

Veškeré ukazatele času připojené jako doplněk k užitné věci sloužící primárně něčemu jinému nemají váhu značky. Jsou to pouhé časomíry posazené např. do telefonu. Luxus a prestiž hodinek tvoří právě úroveň značky a retro nadčasové design drahých hodinek. U mnoha hodinek nelze na první pohled odhadnout jejich pravou cenu. První představu o úrovni hodinek je jednoznačně značka. Každá luxusní značka hodinek si hlídá svoji úroveň a chce být vždy spíše výše než níže. Proto si drahé značky hodinek drží svoji kvalitu. Kvalitu, kterou se firmy vlastnící tyto značky snaží spíše vylepšovat a tím stoupat na úrovni žebříčku hodinářských firem. Ceny hodinek nesoucí zvučná loga každý rok rostou a tím současně rostou i ceny starších hodinek těchto značek, jelikož hodinky s kvalitním automatickým strojkem mohou chodit při pravidelné údržbě a slušným zacházení 80 - 100 let. Pak není divu, že se tyto hodinky dědí a hodinky si drží svoji cenu. I když se zdá při koupi hodinek cena vyšší, sečteme-li všechny výhody plynoucí z podstaty značky, cena je relativně slušná - na cenu se dá zvyknout, pokud se překoná, máte už jen radost z krásné věci.

Luxusní hodinky mají stejný vliv na okolí jako luxusní auto. Luxusní auto je více na očích, to ano, ale cena takového vozu je za deset let minimální. Zato cena hodinek za deset let je k poměru právě k automobilu velmi vysoká. Samozřejmě i automobil si může držet svoji cenu, ale zcela vyjímečně. Hodinky luxusních značek si však cenu drží všechny a je-li model v limitované sérii, jeho cena je ještě vyšší. Právě speciální limitované serie hodinek se vyrábějí jako investiční klenot, který je ovšem praktický. Na rozdíl od investic jako jsou např. starožitnosti, které si majitel chrání v trezoru či doma, tak hodinky může nosit. A hodinky majitele či majitelku nejen prezentují, ale ukazují i čas. A na ruce jsou každým velmi dobře chráněny. Luxus v podobě hodinek si dovolí každý, kdo prostoupí do hodinářského řemesla a pochopí úžasnou preciznost a inovace, která jsou zde vidět po staletí.

Mezi tyto luxusní značky řadíme: Patek Philippe, Vacheron Constantin, A. Lange & Shöne, Piguet, Breguet, Jaeger LeCoultre, Girard-Perregaux, IWC Schaffhausen, Ulysse Nardin, Blancpain, Piaget, Glashütte, Zenith, Rolex, Omega, Chopard, Breitling, TAG Heuer, Hublot, Cartier, Panerai, Rado, Eterna, Raymond Weil, Maurice Lacroix, Fortis, Montblanc, Oris, Epos.

Zobrazit kategorie Skrýt kategorie

provozovna

PROVOZOVNA