Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Rozumím
hledat účet košík

Reklamace

Vážený zákazníku,

děkujeme za Vaši důvěru a zakoupení námi nabízeného zboží. Naším stálým cílem je plná spokojenost našich zákazníků. Proto jsme připraveni Vám pomoci i v případech, kdy zjistíte na zakoupeném zboží vadu. Postup reklamací stanoví provozní řád našeho obchodu – viz. příslušná rubrika na stránkách vlevo. Stane-li se Vám, že Vám hodinky zastaví v průběhu doby, po kterou můžete uplatňovat odpovědnost ze zákona či dle poskytnuté záruky – běžně 2 roky, u některých značek hodinek v záruční lhůtě dle záručního listu, neváhejte se na nás obrátit. Zboží zasílejte na obchod TOVYS, Benešova 1, Jihlava 58601 nebo osobně v pracovní dny Po-Pa 8.30 - 18.00 hod. 

Leckdy se jedná o "závady", které souvisí s obsluhou hodinek a vyřeší se snadno a ihned, mnohdy i radou či doporučením po telefonu; zajistíme i konzultaci s autorizovaným servisem či distribuční firmou.

U quartzových hodinek se jedná v převážné většině o vybitou baterii. V tomto případě naše firma mění první baterii, která se ve Vašich hodinkách vybije v záruční době, zdarma.  Výměna baterie v tomto případě není opravou ve smyslu odstranění vad zakoupeného zboží v zákonné či záruční lhůtě. U luxusních nebo dražších hodinek provádíme výměnu baterie po konzultaci s výrobcem nebo značkovým servisem či autorizovaným distributorem značky, případě ji zajistíme prostřednictvím autorizovaného servisu značky. U mechanických či automatických hodinek se ve většině případů jedná o nedostatečný nátah hodinek. Doporučujeme přesvědčit se, v souladu s návodem a doporučeními výrobce dané značky, zda jsou hodinky správně nataženy. V případě, že se hodinky zastaví z jiných příčin, bez zbytečného odkladu, nejlépe ihned, nás kontaktujte – postup naleznete v provozním řádu našeho obchodu.

Rozbité sklo, ulomené části pouzdra či jiné zjevné vady hodinek a dalšího zboží, se ve většině případů reklamace  neuznává. Sklo ani pouzdro či jiné pevné části hodinek a jiného zboží se totiž samy od sebe nedeformují a nepraskají. U kožených i jiných řemínků je hlavním vlivem defektů intenzita a podmínky nošení, zejména povětrnostní vlivy, podnebí, osobní aktivity (sporty, fyzická práce apod.) i individuální vlastnosti pokožky – zejména rozdílná intenzita produkce potu - které přímo ovlivňují životnost zejména koženého řemínku.  V těchto  případech předkládáme reklamaci k posouzení autorizovaném servisu dané značky.

V případě důvodné a oprávněné reklamace zákazník dostává v souladu s provozním řádem obchodu proplacené poštovné za zaslání zboží k reklamaci a poštovné a balné za zaslání po opravě jde na náš účet.

I v případě, že Vámi uplatněnou reklamaci nebudeme moci uznat, či v rámci pozáručního servisu, jsme připraveni Vám za příznivou cenu hodinky opravit či jejich opravu zajistit v autorizovaném servisu příslušné značky.

U některých značek máme prodlouženou záruční dobu nad 2 roky (2 roky jsou u mnohých značek také zárukou mezinárodní, v návodu, který u těchto značek při koupi dostanete, je seznam středisek, kde lze hodinky případně vyreklamovat). Je-li tedy u některé značky hodinek koupených od nás záruční doba delší než 2 roky a stane-li se něco s Vašimi hodinkami zakoupenými u nás v tomto toto období záruku uplatňujte po celou dobu u nás na prodejně.  Samozřejmě pokud jsou hodinky zakoupené u nás, můžete uplatňovat celou záruční dobu záruku u nás.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Dohodneme-li se se zákazníkem na lhůtě delší pak musí být reklamace vyřízena do konce prodloužené lhůty. Pokud její konec připadá na sobotu, neděli či svátek, pak lhůta skončí nejbližší následující pracovní den. Pokud reklamaci zasíláte poštou, pak k uplatnění reklamace dojde, jakmile prodávající převezme zboží z pošty. Reklamace se považuje za  vyřízenou, když Vás prodávající informují, že je reklamace vyřízená, nejpozději do 30 dnů, nebyla-li lhůta prodloužená. Součastně musí být zboží předané dopravci, nebo k dispozici na prodejně, kde byla reklamace uplatněna.  

V případě prodlouženého bezplatného servisu se tento prodloužený servis vztahuje na funkčnost strojku a jeho přesnost a je nad rámec záruky uvedené v záručním  listě od data prodeje.

Formulář pro odstoupení od smlouvy je ke stažení ZDE.

ČLÁNKY

provozovna

PROVOZOVNA